< hoorskatter.blogg.se -

Gran eller inte gran, det är frågan.

Den där granen jag sett ut i skogen för länge sedan, borde vi kanske ut och hugga innan det blir ännu mera snö. Men frågan är, ska vi ha gran i år? Vi har inte haft någon på ett par år, men det hade varit kul för både katter och valp att ha något att leka med. Och faktum är att jag är rysligt trött på mina julgransprydnader. Kanske skulle jag ta chansen att hänga upp dem en sista gång.
Jag kan ju sätta dammsugaren, istället för julbocken under den, med sladden ständigt ikopplad.
 
Adventsljusen har vi skippat. Osen av bränd kattsvans, är inte en trevlig doft.
 
Jag kan livligt föreställa mig Fluffys vackra svans i adventsljusens låga!
 
En sak som jag undrar över, är åldersgränsen för kattmynta. Lät en av kattungarna lukta på den torkade myntan jag använder i kattleksakerna häromkvällen, och efter några minuter kräktes hon, flera gånger. Måste vara "heavy shit" !
Någon som vet?
 
Helen FHHK
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0