< hoorskatter.blogg.se -

Julafton igen!

Ibland, eller ganska ofta, känner jag mig avundsvärd. Som idag, när jag mötte Åsa nere i Höör, och fick 2 jättekassar med presenter till katterna.
Dessa högtidsstunder, när man kommer hem till katterna, och börjar packa upp alla spännande leksaker, matpåsar, julkalendrar(!), och annat roligt, lyfter verkligen min, och djurens tillvaro! Även valpen Malte hade fått presenter. De ska han få när han hämtat sig från dagens kastrering.
Åsa hade även stått och lagat jordgubbssylt, och gav oss 3 burkar av denna! Är vi inte precis bortskämda med.
Katterna har redan försett sig med lite av varje. Max, nere hos Lucie, blev salig över att få öppna en lucka i kalendern, och få en burk delikatessmat. Denna slitna lille man förtjänar att skämmas bort.
 
Katternas alla fina presenter!
 
Tack snälla Åsa! Du har lyst upp vår dag!
 
Bertil försöker se värdig ut, men i nästa sekund ha även han tassen med i leken.
Den här leksaken blev de helgalna i. Tror inte att det finns en tass i huset som inte provat den!
 
Helen FHHK
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elna

Vilken lycka och så roligt att det finns så snälla och omtänksamma människor. Lite avundsjuk på jordgubbssylten *ler*.

Kram

2013-01-17 @ 20:09:31
URL: http://snudden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0