< hoorskatter.blogg.se -

Finns det liv, finns det hopp!

Om jag nu får ha datorn i fred, det ligger två kattungar i knäet på mig, och de börjar få långa ben, ska jag försöka skriva något även idag. Emellanåt sträcks det två gråa tassar över tangentbordet.
Den sjuka ungen lever fortfarande. Men den är riktigt dålig. Han får vätska under huden, medicin, antikräktabletter, då han inte får behålla något annars, och mat med spruta. Jag har inga stora förhoppningar, men så länge han visar livsvilja, måste jag försöka.
Den stora hanen är slö, men kräks inte. Han får också mat insprutad i munnen, och sväljer det snällt. Han är inte lika illa däran, som det ser ut just nu.
Hoppas, hoppas.
 
Bra mår de inte.
 
Nå, i allt elände har det i alla fall hänt något positivt.
Medea flyttade i söndags till Ljungby. Det var skönt för henne att få ett eget hem, då hon är så sällskaplig av sig.
 
Fina, underbara ♥Medea♥!
 
Ljuvliga marodörer!
 
Helen FHHK
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0