< hoorskatter.blogg.se -

Efter natt följer dag...

Efter den totalsvarta tordagen, följde en desto ljusare fredag. Fem katter har fått nya hem, och två har fått stödhem. De 2 sista ungarna, som en snäll dam matat, har fått flytta till eget hem. Stefan, Sara, och en nyinkommen liten tjej, som kom in i torsdags, hör till dem som fick alldeles egna hem. 2 ungar från Ringsjöfisk, får vi hjälp med att få tama av Åsa och Titti, som gör en ovärderlig insats.
Vi har fått en hel del mat till kattungarna, samt leksaker, kattlådor, städgrejor, muggar, och annat.
Den här dagen behövdes verkligen, och personligen blir jag väldigt rörd av de snälla, givmilda människor, som bidrar till våra katter.
Tack, snälla ni för att ni lyser upp tillvaron!
 
Älskade Stefan!
 
Jag vill även tacka alla som lägger bidrag i våra insamlingsbössor. Den vi har på Ringsjöfisk, har på kort tid inbringat drygt tusen kr!
Samt vill jag tacka personalen på Ringsjöfisk för maten till katterna, som vi fick idag!
Den här dagen har varit rena julafton för oss och de fyrbenta.
 
 
Fina Ronja, som fortfarande är försiktig, söker ett tålmodigt eget hem.
 
 
 
Imorgon, eller idag, kanske jag ska skriva, får underbara Daisy besök. Vi håller tummarna för denna snälla madam.Hon är snäll, busig, och verkligt söt, och förtjänar det allra bästa.
 
 
Helen, FHHK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0