< hoorskatter.blogg.se -

Äntligen!

Så är då vår villavagn på plats. Skönt att äntligen ha fått hem den. Nu är det ett drygt arbete att få den i ordning. Men det ska bli roligt. Ska ta en del bilder invändigt imorgon, så att alla får se hur den ser ut. Skulle ha gjort det idag, men det blev inte tid till det. Tror inte att någon är intresserad av kolsvart mörker...
 
En del av det som tog tid idag, var en intressant shopping på utförsäljningen på Höörs Zoologiska. Sorgligt nog har denna fina affär lagt ner, och nu säljer man ut allt. Jag fyndade en massa torrfoder till våra katter, samt en riktigt stor toalett till dem. Visste inte att det bara var kontant betalning som gällde, så det blev en extratur till bankomaten. Tanklös som jag är, tog jag inte ut så mycket mer än vad fodret kostade, annars hade jag kunnat införskaffa mer till våra skyddslingar.
En mycket positiv sak med besöket, var att jag kunde hämta hem den insamlingsbössa vi haft stående i affären.
TACK ALLA GIVMILDA, SNÄLLA MÄNNISKOR FÖR DE 990 KRONORNA DEN INNEHÖLL!!! 
Ska faktiskt ner imorgon, och handla toalådor, för det är verkligen något vi behöver. Kanske även någon liten klösmöbel, då de små buskatterna sliter ner de vi har på nolltid.
Jag gillar verkligen att handla till djuren. Det är så härligt att se hur de uppskattar sina nya saker. De ska få massor att leka med i katthemmet. Där kommer inte att finnas några hundar som äter upp deras grejor.
 
 
Kanske kan de äntligen få lite mynta-leksaker. Dessa har de älskat att bolla ner i gapet på Fame, som tacksamt sliter dem i stycken. Ska virka ett gäng, som de ska få i inflyttningspresent!
 
Helen, FHHK
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0