< hoorskatter.blogg.se -

Bullen

Idag åkte Ronja och Eskil till sitt nya hem. Det kändes bra. Så många trevliga människor det finns! Det är en förmån att få träffa er alla.
Huset ekade visserligen tomt när de åkte, men det rättar säkert till sig. Fast kattbeståndet blev lite mindre färgrikt....
 
Bullen, som jag rekommenderade från början, visade sig från sin sämsta sida då han skulle visas upp. Därför blev det Eskil istället. Hm, som inte heller var särskilt övertygande....
Men vissa ser förbi katternas icke-beteende, då de väljer katt. Det är jag mycket glad över.
Däremot var Bullen såå tillmötesgående idag, när han visste att valet var gjort, och det inte var han som skulle flytta. Kelig, showig, inte ett dugg tillbakadragen.
Han är en pajas, som riktigt demonstrerade hur fantastisk han kan vara!
" Nu har ni bestämt er! Nu är det för sent!"
 
Nonchalant? Inte alls....
 
Ok, näste som funderar på mig, kanske har en chans, om du tar brorsan också!
 
Har snart klått Pauli! Brorsan ska få se vem han fajtas med!
 
Där fick han! Vem är bäst, och varför är jag det?!
 
Den här lille mannen har verkligen börjat dominera vår tillvaro. Bäst att han får ett hem fort, vi kan verkligen INTE behålla en katt till !
 
Bapplan försöker hela tiden att hindra mig från att skriva. Kanske tycker hon att det handlar för mycket om Bullen. Jag ser snart inte tangenterna längre....
 
Okej, en liten Bapplan-bild. Annars kanske hon sabbar datorn för mig.
 

Bullen-frälst
 
Helen FHHK
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0