< hoorskatter.blogg.se -

Konsten att skriva om ingenting

 
 Tänkte jag mig att jag skulle ägna mig åt idag. Medan mannen sitter och läser Svensk Damtidning, och förfasar sig över kungligheterna, och övriga slaskdeltagare. Tidningen har vi fått, ej köpt, är det kanske bäst att tillägga. Själv hoppas jag att katterna kissar på den, eller åtminstone använder den som klösbräda... 
Alternativt kan valpen få göra slarvsylta av den.
 
Bappel trivs i sin nypåfyllda garnback!
 
Alltmedan Bapplan njuter i den konstgjorda huskypälsen.
 
I övrigt vill jag tacka alla som lagt, och kommer att lägga, mat till katterna i tunnan på Konsum. Jag kan säga att katterna verkligen blev överlyckliga över dessa delikatesser! Det var ett nöje att se dem äta. Åh, jag önskar att fler fick se sötnosarnas glädje! ♥
 
Emelie är en vacker dam, som länge satt och gömde sig. Men numera vill hon bara kela, och i morse hoppade hon t o m upp i knäet. Hm, samt upp på bordet, och började stjäla mat...
 
Emelie hade tur att hamna på rätt pensionat när hon blev omhändertagen. Inte som katterna i Vargön, som länsstyrelsen bedömde som skygga, och därför dödade.
 
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.431371603605337.95949.233789676696865&type=1
 

Ibland undrar man hur de tänker. Eller alltid....
 
Helen FHHK
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0