< hoorskatter.blogg.se -

Bappel kapar vidare...

Matte har inget vettigt att skriva, så jag snodde datorn igen.
Igår kom hon hem, fullastad med kassar och en stor, rosa, låda med prinsessor på. Lådan var urlöjlig! Men så klart tyckte Bapplan att den var fin. Pfft !
 
Det här är jag. Jag syns kanske inte så bra, men jag ÄR med på bilden.
 
Kolla! Sa väl att jag var med på bild!
 
Fast matte sa att hon skulle börja handla kattmat på Konsum istället. Det där blå/gula stället hade visst tagit mer än vanligt betalt för vår goda mat. Jag äter mycket. Man vill ju bli lika stor som farbror Elof! Den där slaskiga maten i burkar är god...
 
Åh, så kommer Bullen! Men han ska minsann inte få vara med på bild!
 
Äh, han är ju ändå min polare. Men jag undrar vart leverpastejen tog vägen?!
 
Förresten har Bapplan börjat sticka. Hon är snart färdig med ett par handledsvärmare. Fast jag tycker att hon kunde ha gjort dom i min storlek. Bara inte i rosa!
 
Jag struntade i virkningen, det där garnet är lätt att somna i.
 
 
Sömnig
Bappel
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: PrinsPia

Hehe, jag gillar dina kapningar av mattes dator, Bappel :-)

2013-03-09 @ 12:15:30
URL: http://prinspia.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0