< hoorskatter.blogg.se -

Bilder

Eftersom jag faktiskt inte har den ringaste aning om vad jag ska skriva idag, tänkte jag visa en del av de fina bilder Elna tog häromdagen.
 
Fina Annie, som varit här sen i somras. Hon vill så gärna bo där hon har utemöjligheter.
 
Näpna lilla Emla. En av ungarna från Ringsjöstrands camping.
 
Emla, Ronja, och Rebecka. 3 unga honor.
 
Kramstund. Linus och Tvärrandigman.
 
Och så en gäspande Bertil. Tagen med min mobil. Lägg märke till kvalitetsskillnaden på bilderna!
 
Tack Elna för de fina bilderna, jag kommer att lägga ut fler efterhand.
 
Helen FHHK

Kommentarer
Postat av: Elna

Ett rent nöje från min sida. Hoppas nu de får fina hem!

Kram

2012-12-11 @ 21:21:49
URL: http://snudden.blogspot.com
Postat av: gärd/xantippa

Hej. 1000 kr i julklapp från wikki, bloggkatten, se hennes blogg! Pengarna sätts enl uppgift in ikväll:-)

Svar: Åh, vad snällt! Vem är det som skriver den? Måste jag titta på! /Helen
Föreningen för Höörs Hemlösa Katter

2012-12-12 @ 17:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0