< hoorskatter.blogg.se -

GOD JUL !!!

 
GOD JUL
önskas alla kattvänner!
Tack till alla som bidragit till att göra vårt arbete möjligt att utföra.
 
♥Bappel♥
 

Jag hoppas att vi ska slippa höra talas om dumpade julklappskatter i år. Vad tänker man på när man ger bort levande varelser i julklapp?!
Såtillvida att man inte planerat djurinförskaffandet tidigare, och tycker att julafton är en bra tid att ta hem en liten, eller stor, vän.
Men visst blir man mörkrädd av annonser där djuren benämns som julklappar?! Man tror att folk ska vara mer upplysta, men ständig besvikelse verkar vara en följeslagare när det gäller människors inställning till djur.
 
När jag var liten, önskade jag mig en häst i julklapp, varje år. Jag tyckte att den kunde bo på balkongen, på tredje våningen! Tur att jag har en klok mamma, som aldrig gav mig en. Istället var det ridskola som gällde.
Jag fick heller aldrig vita möss, eller katt. Hundar, marsvin, hamster, och undulater, hade vi. Samt akvarie. Det kunde ju räcka....
 
Men idag har jag hästar!
 
Nå, en riktigt God Jul, och på återseende!
 
Helen FHHK
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0