< hoorskatter.blogg.se -

Överraskning

Idag när jag kom ut till katterna i vagnen, fick jag en liten, ja faktiskt pytteliten, chock. En svart unge låg hos Belinda, honan från Kungshällan. Men om det är hennes unge, eller om det är honan från Ringsjöfisk som fått den, har jag ännu inte fått klarhet i. De låg tillsammans båda honorna, men vägrar att tala om för mig vem som är den riktiga modern. Belinda har tagit hand om den hela dagen, och den ser rund och fin ut, men ja, jag antar att jag får leva i ovisshet ett tag till. Kanske för alltid...
 
Liten pluttis från Kungshällan.
 
Belinda har även tagit sig an de små ungarna från Ringsjöfisk. Hon verkar vara en småkattsvänlig dam.
 
Belinda med ett par av sina småsyskon.
 
Helen FHHK
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0