< hoorskatter.blogg.se -

Trött, vad är det?

Blir lite dåligt med uppdateringen av bloggen. Jag ber om ursäkt. Den enda ursäkten jag har, är katterna. Med tre små Bapplar, som väcker mig kl 4 på morgonen, blir det inte allt för mycket sömn. Och så har vi den lilla, som blev hittad i Osbyholm. Hon tar mycket tid, matning, medicinering, sårtvätt, mm. Och sen alla de andra katterna...
 
Vackra Annie
 
Ibland undrar jag hur det kan komma sig att man kan älska hur många katter som helst. Efter det antalet katter som passerat hemmet de senaste åren, borde man lära sig att inte fästa sig vid dem. Men de är så stora personligheter allihop. Ingen är den andra lik. Fantastiskt är det att lära känna alla dessa individer. En stor förmån i livet.
 
Fina Baloo, som tidigare varit skygg. Numera en riktig gospropp.
 
En positiv sak idag, är att vi fått el i villavagnen. Spisen, vasken, och varmvattenberedaren är ute, så även en del av inredningen. Detta har Pia och Robert hjälpt oss med. Skönt när det händer något! Imorgon kan mannen pendla ett par vändor till tippen.
 
Underbara Daisy, en genomsnäll dam, som fram tills hon får eget hem, flyttat in på sonens rum.
 
Dessa fantastiska bilder har Mimmi tagit åt oss. Vi är mycket tacksamma över att hon vill fotografera våra katter, så att vi kan göra katterna rättvisa när vi visar dem för alla som vill se dem.
 
Sara, en otroligt kelig ung dam, som vill sova under täcket på natten. Även henne får sonen ha på rummet, då hon tycker att det är läskigt med många katter.
 
Snart dags att bappla Bapplarna, och ge Liten kvällsmat, och medicin. Med hopp om att fler av våra skyddslingar snart får hem, önskar jag alla en god natt!
 
Helen FHHK
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0