< hoorskatter.blogg.se -

Tack alla som bidrar!

Alla ni som på något sätt bidrar till katternas välfärd, är guld värda. Jag vill att ni ska veta det.  Ni gör STOR skillnad i deras vardag. Mat, filtar, leksaker, pengar, garn, och allt övrigt som kommer dem till del, är mycket välkommet.
Både de och vi blir verkligen glada över att ni är så många som tänker på dem! ♥
2 kassar Mjau tetra stod och väntade på mig idag när jag kom hem. Tack Eva-Lina för det. Imorgon blir det fest!
 
 
Bappels passion är garn.
 
Det är svårt att komma igång på morgnarna när dessa gosproppar lägger sig i knäet.
 
Torsten katt, en äldre herre, som älskar blötmat. Förste man på plats när det serveras! Han har ett mycket försynt jamande, som inte helt står i proportion till hans storlek.
 
Varje förmiddag när hundarna går ut en stund i hundgård, kommer alla katter och sätter sig förväntansfullt... Nej, det gör de inte. De kommer ut i köket och KRÄVER att få blötmat. Det är inte utrymme för mina protester. Jag har bara att falla till föga. Även de som är försiktiga i sitt umgänge med människor, står och tittar uppfodrande på mig.
De får ALLTID som de vill. En del av dem har speciella ställen de helst vill bli serverade på, och ja, har man något val?!

Tror att jag ska skaffa en silverbricka....
Kalla mig James.....
 
Helen FHHK
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0