< hoorskatter.blogg.se -

Avslöjande fakta av Bappel

I'm back!
Jag lyckades lura av matte datorn igen! Hon har noll koll på den. Idag tänkte jag visa några bilder. På mig, naturligtvis!
 
Först av allt vill jag klargöra att det är jag som virkar i huset! Matte tar åt sig äran av MITT arbete! Men nu har jag bildbevis. Har visserligen slocknat en stund här. Man blir sömnig av bläckfiskar. De där benen är ingen enkel sak att räkna.
 
Kan bedrägeriet bli tydligare bevisat?!
 
En sak som matte ofta pratar om, är varför det inte är någon som vill ha Bullen. Vad då, ha Bullen? Han är MIN! Jag vill ha honom. Men när jag säger det, säger hon bara att; "Du har ju Bapplan". Men jag vill ha Bullen också!
 
Bara kolla! Hör vi inte ihop?!
 
Ibland lurar jag matte, och låtsas att jag är snäll och gulig.
 
Somnade kanske i mina försök att verka snäll.
 
Min kompis Bullen.
 
Igår morse stoppade jag och Bapplan in en leksaksmus under mattes täcke. Sen väntade vi spänt på att hon skulle vakna, och bli rädd. Det fungerade! Musen kastades snabbt ut från soffan, och vi hämtade och bar tillbaka den.
Matte förlät oss ganska omgående. Vi brukar le mot henne, och lägga huvudet lite på sned, och då kan hon inte motstå oss.
 
Ingen kan motstå oss!
 
 
I'll be back!
 
Bappel
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, det är det jag vetat hela tiden, hon försöker ta äran från dej. Men stå på dej Bappel :)

2013-03-06 @ 11:11:35
Postat av: Anna-Maria

=) Underbart inlägg.....ska ha det i tanken nästa gång det läggs ut nåt virkat vem som EGENTLIGEN ligger bakom ;)

2013-03-06 @ 11:26:16
Postat av: Elna

Jag har misstänkt det hela tiden för det syns vems garn det är *ler*. Sååå fina bilder!

2013-03-06 @ 12:07:25
URL: http://snudden.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Underbara Bappel!!!

2013-03-06 @ 15:11:42
Postat av: Lotta

Nä, INGEN kan motså Er!!!

2013-03-06 @ 16:43:58
Postat av: PrinsPia

Klart DU ska ha Bullen, Bappel :-)

Svar: Eller hur?! /Bappel
Föreningen för Höörs Hemlösa Katter

2013-03-06 @ 20:22:40
URL: http://prinspia.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0